box123 0 Postad 20 Januari , 2006 hej, Någon som har erfarenhet av denna motor. Ska sitta på en Ryds 510 GTS. Tacksam för en kommentar. Arne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 20 Januari , 2006 Finns här på MG, http://www.maringuiden.se/forum/;thread=36036 Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
E-tec_Nisse 0 Postad 20 Januari , 2006 Som jag sagt tidigare, har mycket bra erfarenheter av de här motorerna. Tysta, bränslesnåla och fortfarande vassa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 21 Januari , 2006 Instämmer med föregående talare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bertan 0 Postad 22 Januari , 2006 Hej Jag kör en Ryds 510 gti med e-tec 75hk det är en väldigt bra motor startar alltid,går mjukt och tyst,bränslesnål och det jag tycker är viktigast att det är ett otroligt klipp i den. Har haft motorn i två år utan några problem. Mitt råd är att provköra den och jämföra med en fyrtaktare då tror jag att du kör e-tec i sommar. mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunvald 0 Postad 30 Januari , 2006 Vad har du för prestanda med E-tec 75 bertan? Har just införskaffat en E-tec 90 till en ryds 510 gt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bertan 0 Postad 2 Februari , 2006 Hej Med två personer i båten toppar den ca 36knop Har en 14X17 alu propp toppvarv 5250 mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser