gustaf05 0 Postad 20 Januari , 2006 Varför hoppar det upp popup-fönster hela tiden när man surfar på maringuiden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 Januari , 2006 Det bästa är att köra Firefox som webbläsare.. mycket bättre än explorer.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 22 Januari , 2006 Gedda ... håller med till 100.00%! Tyvär är den nya versionen av MG mindre generell och mera IE än den var tidigare, men de flesta funktionerna fungerar helt ok! Kanske man kan lägga in det på önskelistan att få MG 100% funktionell i en icke MS-webbläsare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustaf05 0 Postad 22 Januari , 2006 Jag har testat ad-aware och programmet hittade mycket riktig ett antal kritiska objekt som lagts i karantän. Inte fasen hjälpte det mot poppandet. Jag har nu tillåtit popupfönster på MG men det låter varje gång jag växlar bild ändå utan att jag ser något nytt fönster. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustaf05 0 Postad 22 Januari , 2006 Internet Explorer 6.0 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustaf05 0 Postad 22 Januari , 2006 Jag såg den raden innan jag tillät popupfönster på maringuiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mats_Olsson 0 Postad 22 Januari , 2006 Jag kan bara instämma och hoppas att det blir så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 23 Januari , 2006 Gustaf... Ladda ner Mozilla Firefox istället. då behöver du inte bry dig om popupfönster.. för det finns inga då.... eller dvs dom visas inte om man inte vill.. http://www.mozilla.com/firefox/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 23 Januari , 2006 Kör Search and destroy istället...mycket bättre än Ad-aware. Ett tips bara som jag säkert får på pälsen för...=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 23 Januari , 2006 Jag kör firefox både hemma och på jobbet (med lite olika inställningar) och har inga som helst problem på MG. Allt fungerar utmärkt för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustaf05 0 Postad 23 Januari , 2006 Där satt den! Rensningen av cookies gjorde susen plus att jag råkade ha dubbla lås på popupfönstren. Både Google och Yahoo bevakade dessa och det var kanske onödigt. Tack för all hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser