Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2006 Jahapp då kör vi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 16 Januari , 2006 den bilden är gammal här men gud vilken fin båt trevligt att du tog fram den fina båten igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2006 För mig var den ny, dessutom passar den min humor perfekt, gud vad jag skrattade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 16 Januari , 2006 Har ni sett att det i fören på babord sida i båten sitter en halvnaken brud? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2006 Hörni MG! Man stiger väl i graderna av inlägg här också va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2006 http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_210.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 16 Januari , 2006 japps . kommer bli mycket skitprat så lika bra ta fram den stora påsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2006 Innan MG hade jag så lite att göra att min kropp blev lite deformerad, se bild. Nu börjar armarna att få rätt fason. Även intellektet böjar repa sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 16 Januari , 2006 Fan va psykande att man inte kan se på båtens registrerings nummer varsifrån den kommer! båten ligger för långt bort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 December , 2007 ????????????? Vilken bild ?????????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 6 December , 2007 Tack Lamon.... Trodde jag va gjord i ars... ett tag.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 6 December , 2007 Vaddå, ser ni inte båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 7 December , 2007 Jo det klart vi ser båten...... Men skall den stå på kärran länge?? Eller skall den sjösättas till våren? Hörrni! Bruden, Är inte det den där Ryska kulstöterskan som vann OS 1968?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 8 December , 2007 Hon var väl 67. Ha ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser