primouza 0 Postad 16 Januari , 2006 Hej! En liten undran bara... Äre nån som vet vilka märken det är på dom 2 båtarna som dom kör med i Göta Kanal? Jag har fått för mig att den Loffe Carlsson kör är en Saltö.... Men är det nån som har korrekta uppgifter samt årsmodeller på dom så vore jag tacksam. (Det var jag å en polare som satt å prata om det nu på 9-fikat men ingen var säker på vad det var) //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 16 Januari , 2006 kolla eftertexten på rullen så ser du vilka som sponsrat båtarna storebro gissar jag på den ena båten kanonrulle med bara bra skådisar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 Januari , 2006 Orrskär och Storebro har jag för mig att det står i eftertexterna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hellboy 0 Postad 16 Januari , 2006 Den mindre av båtarna var en Orrskär 27 och den större va en storebro.jag tror att den mindre köptes av nån i sjötorp efter film inspelningen, vet ej om det är sant? mvh markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 16 Januari , 2006 Orrskär 27?? De trodde ja inte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hellboy 0 Postad 16 Januari , 2006 ja kan ha fel på 27, men orrskär är rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hellboy 0 Postad 16 Januari , 2006 Jag tror att de finns en saltö som har beteckningen 31, den är ganska lik orrskär, men lite större och har akter-ruff. markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 16 Januari , 2006 Storebro 31 Och Orrskär 1000 är det som är med i rullen.. Mycket bra film. !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 16 Januari , 2006 Svaret finns som vanligt ï våra databaser http://www.maringuiden.se/forum/;thread=24301 /admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 16 Januari , 2006 ja en orrskär 1000 med dubbla snurror va!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 16 Januari , 2006 Jepp Dubbla VP Dieslar!!! !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Morgan__2005 0 Postad 24 Januari , 2006 Jaa, och till sommaren börjar väl inspelningen av 2:an.... Den skulle ju börjat i höstas men det blev ändrat av någon anledning!! // Morgan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seamaster 0 Postad 24 Januari , 2006 Skulle gjerne hatt et eksemplar av Göta Kanal på DVD, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et? Seamaster Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 24 Januari , 2006 Kolla på www.ginza.se Har för mig dom har den! /Magnus http://www.ginza.se\' target=\_blank\ title=\Ginza\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimsson 10 Postad 24 Januari , 2006 Hej Kan bara varna för Göta Kanal på DVD, dålig kvallite. Vist en toppen rulle, men man är van vid bra bild och ljud på en DVD. Bilden är dålig och tror till och med att ljudet är i mono. Men den var billig iallafall. Tittade på discshop och de hade två , troligen har jag den gamla, den nya ska vara digitalt renoverat ljud, kodningsoptimerad bild. mvh /jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seamaster 0 Postad 24 Januari , 2006 Takk for alle tipsene! Seamaster Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser