Gå till innehåll
onsdag 15 januari 2025
Gäst laxoring

så här är det?

Rekommendera Poster

Gäst laxoring
Vett och etikett på BryggSnack

• Posta inte INTE samma inlägg gång på gång.
  • Företagsreklam censureras.
  • Påhopp och oförskämdheter mot individer eller grupper accepteras INTE!
  • Bryggsnack är en mötesplats för båtintresserade och inget annat.d
denna text ska ju gälla då tycker jag dom ansvariga på MG ska följa efter det här och lika för alla . ni får väll gå in och ta bort allt som ni tycker är dåligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Du och många andra har rätt, vi har tillåtit en allt för hög nivå dom senaste veckorna. Hjälp oss gärna att rapportera de inlägg som inte passar in enligt Vett och Etikett.

Nu har två av bryggsnacks mest hängivna skribenter (Steve med Selcon samt Ekelunden) valt att vara passiva/lämnat mg under en kort tid. Detta tycker vi är mycket tråkigt, så hjälp oss att bibehålla ett seriöst båtforum med högt till tak och glimten i ögat.

BryggSnack är i dag en av Nordens största databaser för båtrelaterade frågor. En enorm kunskapskälla att ösa ur helt gratis.

Hälsningar

maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst laxoring

BryggSnack är i dag en av Nordens största databaser för båtrelaterade frågor. En enorm kunskapskälla att ösa ur helt gratis.

håller med finns massa bra information att tillgå här på MG

tackar alla på MG för denna fina sait

PS: hoppas ekelunden o stev kommer tillbaka

MVH Janne

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Maringuidens Bryggsnack var det allra första båtforum på nätet som jag hittade för några år sedan när vi köpte vår första båt och jag, som fullständig novis, sökte information.

Jag har lärt mig oerhört mycket tack vare detta forum och även om jag efterhand har hittat andra utmärkta forum (fendern, sailguide, marinan m.fl.) så kommer jag alltid att ha en särskild känsla för MG.

Visst har det varit en oändlig massa tjafs på sistone och det är bra om de värsta avarterna kan stävjas, men man kan också låta bli att läsa allt trams, man kan låta bli att gå i svaromål på alla dumheter och man kan låta bli att bli förbannad.

Att någon gör bort sig och skriver vettlösheter kan man inte göra så mycket åt - världen är full av människor med dåligt omdöme, otrevligt sätt osv - men att bli irriterad, förbannad och sedan skriva av sig allt det på forumet eller låta bli är ett fritt val som var och en gör.

Låt oss hjälpa varandra att behålla detta forum som en resurs. Åtminstone jag kommer att sätta en ära i att inte bidra till dålig stämning genom att lockas i i pajkastning och uppläxning av otrevliga skribenter.

Rapportera avarter till webmaster och ignorera i övrigt. Det tror jag är bäst för oss alla...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...