primouza 0 Postad 12 Januari , 2006 Tjena! Va just nere vid båten och drömde lite om sommaren...:-) Passade på att kolla vad för kylskåp som sitter i den. Skåpet heter: Isoterm Modell: 1006501 Serienr: 046437 Det ska enligt uppgift vara från 2003... Är det ett bra kylskåp? Hur mycket ström drar det? Jag har 3st 75 Ah batterier i båten. Tacksam för svar! //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 12 Januari , 2006 isotherm är ju ett bra märke..så det är knappast ingen skit. hur mycket ström den drar vet jag däremot inte.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 12 Januari , 2006 Tackar för svaret....ingen som vet hur mycket ström det förbrukar...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 12 Januari , 2006 Hej Instämmer, det är ett bra märke. Om modell 1006501 står både för storlek (100 liter)och årsmodelll är för mig oklart. Dagens (2005/06) kylskåp från Isotherm har iallafall inte den modell-beteckning. Om det är en 100 L och av ny modell torde det dra ca medel på 1,0 A och max 4,0 A. Ditt kylskåp är ju som gott som nytt. Tre st 75 Ah batterier torde räcka. Bif länk till Isotherm samt data på alla deras frontöppnade kylskåp, så kan du läsa själv, info@isotherm.com Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 12 Januari , 2006 Hej Varken länken eller den tillagda texten (utklipp från Isotherm) tycktes funka. Det blev istället deras email-adress som visades. Kanske för stor bifogad text varvid systemet kajkade, vad vet jag. Shit happens! Bifogar länken en gång till, http://www.isotherm.com/swe/ Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 12 Januari , 2006 Hej Vad händer med svaren? Det är som slalom. Endera ligger de i högerkant endera i vänsterkant. Jobbigt att läsa. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 13 Januari , 2006 Blir yr i huvet av att läsa från höger till vänster)= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser