Gäst skotten Postad 12 Januari , 2006 Om ni lovar att inte berätta det för någon så ska jag tala om för er att steve sitter inne på kumlabunkern för bankrån.. hans namn är igentligen Clark Olofsson. Men lova att ni inte berättardet för någon för han har sagt det i förtroende till mig,, Är det någon som vill skicka ett mejl till honom privat kan ni höra av er till mig så ska ni få den privata mejlen till steve(Clark)... Lova nu att inte berätta detta för någon hscccccccccccccccc Mvh Jacki Arklöv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 12 Januari , 2006 Skotten, är det inte lite tidigt att vara packad såhär dags på en torsdag...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 Jaha det kunde jag ge mig f&¤¤/(( på att det var nått mysko med Stev Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 f-n undrar om inte stev redan är frisläppt läste nyss att det varit bankrån i skåne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anonym 0 Postad 12 Januari , 2006 Steve - ja vi brukar kalla honom så, sa innan han stack att grejerna fanns på 57.44.436 och 10.39.364. Jag sa till honom att jag fattade ingenting. Du kan väl navigera för dävulen. Men säg inget till Jacki. Va menade han? Lars-Inge S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Daniel Demuynck ja, 1984 var jag och hälsade på hos en familj som bor i norra Portugal. Sista dagarna på semestern skulle vi tillbringa i utkanten av Lissabon och där stötte vi ihop med Clark som då bodde där. Det blev ett par helkvällar med honom och några kompisar och sedan var det dags att flyga hem. Han kom då med förslaget att jag istället skulle följa med honom i bil upp till Sverige, en lång resa och han ville ha sällskap. Men jag hade bråttom, skulle hem till jobbet. Och tur var väl det, för jag hann inte mer än hem så kunde man läsa i tidningarna att han hade blivit tagen i den Hollänska tullen med bilen full med narkotika. Skulle ha varit snyggt att ha suttit i den bilen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 ja och nu är ute igen stev ä menar clark Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Äh, bullit är ju en kopia av SelcoSteves bullshit ju. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 12 Januari , 2006 Haha...stackars er som inte har båten i sjön o kan ta en avkopplande tur till havs nu....ni e rastlösa de ser jag de, men va fan lite dravvel o dyngsnack har ingen dött av. svamla på ba grabbar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 hej på dig havetsstorm du som ändå har båten i ta med did stev han är ju på väg söderut fast kör han till estland i stället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Skulle han inte behöva en epoxybehandling också? Skrevet, förlåt skråvet verkar ju murket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Det tror inte jag, sådana där röda ögon har jag också ibland. De matchar säkert hans slips eller nåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 13 Januari , 2006 Här e du ju Steve....me lloyden.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 13 Januari , 2006 hej wille tyvärr så blir även hjältar gamla.. nu kör jag omkring med min tv-fåtölj i stället för min Ford Mustang Fastback GT 390 som en annan steve snodde av mig. livet är inte rättvist.. den djäveln snodde hagelbössan också. grip honom död eller levande //Frank Bullitt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 13 Januari , 2006 Här e orignalet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 13 Januari , 2006 jaha nu är stev framme i söderhavet så nu slipper vi nog han på ett tag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 13 September , 2008 ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 September , 2008 Hä hä vad ni spånar gubbar. Vet ni inte vem Steve är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 16 September , 2008 steve är en träskalle, ett alster av döderhultarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 16 September , 2008 Steve eller St: eve, är väl mycket mer än så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 September , 2008 Det var ett jävla tjat efter steve, vad är problemet? jag erkänner också att jag saknar honom...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 16 September , 2008 Djupt nere i garderoben tror jag, men någon annan får kolla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 16 September , 2008 Liknar min döderhultare fast min sitter och bränner brännvin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 16 September , 2008 Konstigt... Stevemedselcon efterfrågas här på forumet,.. Han (och några med honom) betedde sig emellanåt som svin, likt förbannat efterfrågas en av dessa figurer nu när han inte visar sig...! Nu har jag inte kollat alla trådar på samma sätt som jag gjorde för ett par år sedan, men kan det vara så att medlemmar saknar den där profilen som kan vara spydig när någon för 3:dje gången ställer samma dumma fråga: Måste man ha olja i bensinen om man har en 2-taktare utan oljeinsprutning? Eller: Vad har jag för båt? Min egen användarprofil på den tiden (sjorovarn (om nu någon missat det) som på egen begäran är raderad) och stevemedselcon var ofta inblandade i olika konflikter här på guiden. Det gick så långt att sjorovarn och stevemedselcon råkade i luven på varandra, bla. här på guiden, trots att vi träffat varandra IRL och hade, i mitt tycke en fantastisk dag, tillsammans med vederbörande i hans hemmatrakter. Vi tillsammans var kanske en av orsakerna till att moddarna kom till, vad vet jag, och vad vet administrationen för den här sidan? Administrationen förresten, de säger ju ingenting...! Stevemedselcon finns inte i garderoben! Det finns en steve i garderoben, men är det densamme som den tidigare stevemedselcon? Det roliga i hela jävla kråkhelvetessången är att steve fortfarande efterfrågas med tanke på det rabalder i forumet han (och gelikar) emellanåt kunde ställa till med och att vissa vägrqar tjöta skit där det är tillåtet(dösnack, www.maringarderoben.se/forum t.ex.! LEVE STEVE! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 17 September , 2008 Där var den ja. Hit men inte längre Skönt, nu börjar även jag förstå nicken och alla under dem. Det är väl så att de röjer sig till slut och precis som jag återgår till att ändast ha ett namn Inte för att det gör någonting nu, men innan var det kaos Jag fattade inte hur man kunde svara så imbilskt dumt och då var det bara ett spel!!! Så till alla som inte fattar det roliga i att skapa oreda, göra andra ledsna eller förbannade. Se svaren som ett steg i utvecklingen. Någon gång kommer alltid hin håle ikapp och då kryper man fram ur sin håla. Öppnar sin dator och röjer sig genom att svara sig själv utan att logga om Det har hänt fler än en gång och även mig. Nej nu, tillbaka till verkligheten. Steve ja, nej det är nog inte så farligt som det låter. Han tittar in ibland och svara på det sätt han kan och antagligen vill. Även jag har haft god kontakt med han och även pratat med honom i telefon. Han finns. Jag röjde nästan hans smn en gång men tog bort det inlägget efter inrådan. Eller var det strax före? Ja vilket som, Steve finns och är en mycket trevlig kille med sina brister, men vem har inte sådana. Donna-Lee Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 17 September , 2008 jag minns en som kallade sig korken och som ägnade halva livet med att leta fel (och några med honom) på maringuiden nån som vet var han tog vägen han kanske letar fel i garderoben nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 September , 2008 Hörde jag var på tapeten...visserligen har jag tapetserat lite ikväll men ....så vad ska vi avhandla nu då? Rövarns inlägg? Klart jag efterfrågas...det är likadant med mina ex, dom ringer ibland dom oxå... Sen skrev ngn att jag är en trevlig kille med sina brister, helt fel, jag är en otrevlig jävel helt utan brister. The same procedure as last year Tror vi måste hitta förnyelse, nu har alla haft lite olika nick vilket är helt uttjatat, alla har hackat på ngn, alla vet vem anemos är, alla vill att jag kommer in och drar igång, nä, förnyelse är ordet som gäller denna höst. Så vem vet vad jag hittar på framöver.... See you around folks Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 17 September , 2008 Ja kom hit snart, här saknar vi också liv i luckan vilket förresten du kanske inte gör Senast ändrad av Donna-Lee | 18 september 2008 | 01:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 September , 2008 Vettifan hur han (man) skulle ha ställt sig om det blev liv i luckan där Själv hade jag haft onda aningar om att det var Försäkringskassans läkare som hade döförklarat någon via defekt spåkula av sjuttonde graden som inköpts av FK innan den gick till återvinningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 22 September , 2008 Haha, kul att någon fattade. Blev nästa rädd ett tag Senast ändrad av Donna-Lee | 22 september 2008 | 14:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser