Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Detta är en story i fem delar, ett snabbt hemmahosreportage hos Skotten. Part one: Skotten var stor redan som barn, så hans pappa skaffade en liten söt kattunge till honom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Part two: Året efter fick Skotten sin första träbåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Part three: Första kärlekssemestern ska givetvis Skotten till ett exotiskt ställe med sin käraste av ngn anledning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Part four: Hans käraste vill köra sista biten, för hon vill fram snabbt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Part five: Året efter vill dom ta landsvägen istället..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Bonus part: Men Skotten ska prompt ha flybridge....så det blir en kompromiss.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 12 Januari , 2006 HA HA HA HA HA HA HA HA HA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Inte det minsta...borde du veta vid det här laget.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 12 Januari , 2006 Hej skotten, eftersom du nu fått en egen tråd ska jag passa på att fråga en sak jag funderat på sen inlägget nedan (klippt från en annan tråd). Varför vill någon fästa två stolar på dig? Hej Jag skulle behöva två sitsar/stolar som är hopfällbara, liknande en s.k. väggstol som man kan fästa på skotten - men med ben eller liknande som stöttar upp sitsen/stolen. Hoppas någon på forumet kan säga var man kan handla detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2006 Om jag får nämna ngt...det kan vara fel utan att fråga hans fru först...men hon kanske inte sitter bra på han? det var bara en fundering jag hade lixom....eller den tanken som slog mig..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 Hahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 12 Januari , 2006 hittade lite mer om skotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 12 Januari , 2006 Ajjj, Det något förförande i blicken men jag misstänker att hon bara vill åt mina pengar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Februari , 2008 Har Skotten kvar den här båten? Det är precis en sån jag jagar. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 20 Februari , 2008 sorry den är min nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 23 Februari , 2008 Haha den va fanimej bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser