Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Jag älskar att skämta. Gärna skämt som är rejält under bältet också. Lyteskomik, bögskämt, kort sagt så kan det skämtas om allt. Ibland har man väl fått höra att man är en idiot när man droppat ett opassande skämt i någons såååå seriösa tråd. På det stora hela är det rätt högt i tak här. Eller? Har ens sexuella läggning något med maringuiden och dess medlemmar att göra? Vem i helvete har varit mellan mina lakan och snokat? Som jag antytt tidigare så är jag rätt tålig, man blir det med åren innom detta gebit, jag lovar. Men vid personangrepp drar jag gränsen. Någon hjärna med tveksamt innehåll har alltså bemödat sig med att söka rätt på ens privata e-post. jag har mina aningar. Nåväl, ska man då vara en fegis och mönstra av eller? NÄ! Never i my hålfot! Så förbannat lätt blir ni inte av med mig. Fortsätt med alla skämt, gärna om mig också, men inte på min bekostnad. Och jag behöver definitivt ingen hjälp med att komma ut ur någon garderob, den har jag lämnat för 30 år sedan. Till sist: Det låg ett avslocknat fyllo på en parkbänk när en bög passerade förbi. Aha, tänkte bögen, här gäller det att passa på. Han drog ner brallorna på fyllot och drog igång. Efteråt stoppade han en hundring i fyllots ficka. Fyllot vaknade och upptäckte hundringen och skyndade lycklig till bolaget. Jag vill ha pripps för den här sa han. Efter att ha druckit upp sina öl så slocknade han igen. Bögen passerade på nytt och tänkte, gick det igår så funkar det väl idag också. Det blev en repris på föregående dag, och när fyllot vaknade fann han åter en hundring i byxorna. Fort som fan till bolaget. Jag vill ha öl, sa han. Men inte pripps, jag får så jävla ont i röven av dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 12 Januari , 2006 Vi på maringuiden tycker sådant beteende är förkastligt och beklagligt. Skicka gärna en kopia på ALLA sådana här saker som rör vårt område så skall vi ta tag i det på ett eller annat sätt. Maila till abuse@maringuiden.se. Tillsammans kanske vi kan stoppa detta tråkiga uppträdande. /admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 12 Januari , 2006 Mitt båtliv, iallafall, är totalt dött så här års. Jag har inga förbättringar eller renoveringar eller liknande att göra på min båt. Visst, vill jag så kan jag lägga i båten vilken dag som helst, men varför. Det enda som förgyller båtlivet just nu är väl just maringuiden.ses forum och alla som skriver däri. De som sitter och gnäller på att det skämtas och allt är så oseriöst bör väl ta sig en funderar på vad de själva håller på med. Nä, fortsätt skämta och skojja, om allt och alla, men som sagt, inga personliga påhopp. Alla vet nog när ett skämt går över styr. En sann vän är den som ställer sig brevid kompisen som står vid stupet och ska ta livet av sig och säger: Hoppar du, så hoppar jag. Vi är alla med till slutet! Ingen ger upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Oj vad alla seglare älskar dig nu Men visst, segelbåt = garderob, ja varför inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Januari , 2006 Ähum... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tittisturer 0 Postad 12 Januari , 2006 Hellre en rövare i Polen, än en polare i röven, som en del säger... Vad jag nu har i Polen att göra??? I den version som jag har hört så var det poolen, inte Polen. (och nog uttalar man polare som pool och inte Pålare.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser