staffare 0 Postad 10 Januari , 2006 Hej igen. Har precis köpt en beg. värmare för en ringa slant. Men nu verkar det vara något fel på den. När jag startar den så börjar den att blåsa, pumpen går igång osv. Men jag måste starta om den 3 gånger för att den ska gå in i det högre läget (dvs. man hör att fläkten ökar fart och pumpen tickar snabbare) och det är samma sak varje gång! Jag har testat minst 15ggr och varje gång måste jag starta om den 3ggr. Men efter 3 gången så går den som en klocka! Någon som har en lösning på detta, eller iaf ett förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jolleb 0 Postad 10 Januari , 2006 Hej på dig. Låter som samma problem jag hade. Hade, för den stals för ett tag sedan. Hoppas du inte köpt tjuvgods, men det kan ju vara en annan. Var har du köpt din? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
staffare 0 Postad 10 Januari , 2006 Hej, var inte precis vad man väntat sig men men. Jag köpte den i mohed. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 11 Januari , 2006 Fortsätt! vad händer? Det här var ju spännande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
staffare 0 Postad 12 Januari , 2006 Ja eftersom jag inte får något mer svar så antar jag att det inte är samma värmare. Men jag har iaf löst problemet. Det var för låg spänning från batteriet, så nu går den som en klocka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser