Rubank 0 Postad 9 Januari , 2006 Vad är det med sökmotorn? Går inte att söka på ord som slutar på bokstaven ö! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
golfinho 0 Postad 10 Januari , 2006 Vilken sökmotor använder du? Är det den inbyggda här på forumet, eller är det en extern som Google? Båda fungerar bra för mig. Men för att använda den inbyggda här på forumet måste du vara inloggad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 10 Januari , 2006 Hej Felsöker detta med eftersom jag är säker på att det funkat förut. Beror troligen på uppgradering av MySQL till ver 5. Andra eventuella problem mottages med tacksamhet på webmaster@maringuiden.se /admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hk1971j 2 Postad 10 Januari , 2006 Skilsö kan du hitta här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 10 Januari , 2006 Försökte med Sjorovarns variant, men lyckades inte med den heller. Jag ÄR inloggad, och jag söker på den inbyggda sökmotorn. Ö faller bort varje gång, eller blir till någon annan krumelur! Ska försöka med hemmadatorn i kväll, om det nu kan ha någon betydelse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 11 Januari , 2006 Var tvungen även jag att prova Kunde söka på väddö o österö utan problem. tromsö funkade inte( ö:et försvann o blev en fyrkant istället) ?!?!? Kanske gär det inte att söka på utlänska namn ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser