Player311 1 Postad 8 Januari , 2006 Det fanns några vackra kvällar även sommaren 05. En kall öl i sittbrunnen medans solen går ner mmmmm. Kan ni se var bilden är tagen? Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 8 Januari , 2006 Vacker bild, inte helt lätt men jag gissar på att bilden är tagen från sittbrunnen på en player311 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Triss920 0 Postad 8 Januari , 2006 Först såg jag det klart, det var utanför systemet i lund, där sitter jämt en massa aliksar framför den där fontänen med brunnen som har en sittanordning.. Men sen så slog det mig när jag tittade på bilden, fotografen sitter i en båt i en hamn!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Jag fortsätter på temat. Gissa var. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Gissa var? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Humhum, bilden är inte på mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Lite senare på kvällen hemma hos Steve. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Märks det att båtarna ligger på land? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 8 Januari , 2006 även om mitt första svar kanske inte var helt seriöst så är jag uppriktigt intresserad av var bilden är tagen Hälsningar Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Player311 1 Postad 8 Januari , 2006 Hej! Härligt att man kan glädja alla dagisbarnen lite så att de får leka av sig! För er som har som har varit längre ut på havet än vad bensintanken i en Sea Ray räcker så kan jag meddela att kortet är taget I Säby havn. En mycket trevlig hamn i en lika trevlig stad! Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Januari , 2006 Hehe! Tackar. Vi behöver så lite för att bli roade här. (men jag förstod ironin, eller var det sarkasm?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Player311 1 Postad 8 Januari , 2006 Det var så lite Terrafobica! Jag måste erkänna att jag är lite imponerad över din fina bildsamling. Måste vara skönt att ha sådana fina bilder att krydda sina välformulerade inlägg med! Och du hade helt rätt Smoegen! Den är mycket riktigt tagen från sittbrnnen i en Player 311. Hoppas på många sådana kvällar 2006! Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 Januari , 2006 Ingenting hindrar dig från att fortsätta med att lägga in fina bilder här. Men vilket språk du har! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 9 Januari , 2006 Då får vi väl börja om, kan herrarna(och ev damer) se vilken del av vår vackra kust som skymtar akter om Rosa2? Tommy tror du Steve fixar detta? Ha´ t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 Januari , 2006 Den var svår, så ser både bohuskusten och Stockholms yttre skärgård ut. Säkert många andra platser också. Jösses så seriös jag känner mig nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 9 Januari , 2006 Hmm bilden blev nog lite liten, ber om ursäkt ja å kompjoters e inte alltid en så bra kombination. Hursom så har vi smögen/kungshamn akterut, på originalbilden så syns kyrka/vattentorn rätt bra.(välkända märken. Ha´ t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser