Gå till innehåll
onsdag 26 februari 2025
Seawolf

Boken Elsystem för båtar trycks nu

Rekommendera Poster

Hoppas detta inte är oförenligt med syftet med detta forum.

Efter att intresserat ha följt och deltagit i de många frågeställningar om elsystem i båtar som det har skrivits om här och på andra forum på Internet de senaste åren, har jag skrivit på en bok som försöker förklara orsakssammanhangen och de viktigaste komponenterna i sammanhanget.

Boken går nu till tryckning, och förhoppningsvis är den klar i början av februari. Dessutom har den fått en supportsida, xxx.xxxx.xx där förtydliganden, kompletteringar och ev. korrigeringar kommer att införas.
Även de försäljningsställen som anmält sig finns där.

//admin
lite för mycket reklam

post-7172-1394234530,4159_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Intressant. Har du möjligtvis tänkt dig nån nedladdningsbar version i PDF av boken till något rabatterat pris?

Kan förstå att det finns risk att den sprids kompisar emellan då och att du då inte får så många ex sålda.

/Bo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Ja visst finns den risken.

Dock fråga är ju inte förbjudet så...

Jag personligen inget emot att betala några hundringar för en laglig PDF version. Man kan ju t ex skydda en PDF så att den inte går att skriva ut, bara kolla på den på skärmen. Nåväl, får se om jag köper pappersboken på vanligt sätt.

/Bo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jo, jag tänkte på PDF på nätet, men inte särskilt länge. Vi som har kort sladd om foten till datorn är ännu i minoritet.
Den lite större publiken gonar sig fortfarande hellre i kojen med en pappersbok, och den drar inte så mycket Ström Ombord heller...14.gif\

Vänligen, Seawolf

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tillägg: boknumret är  ISBN xx-xxx-xxxx-x

//admin

Lite väl mycket reklam

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...