Sjobjornen 0 Postad 6 Januari , 2006 Hejsan - en udda fråga till alla båtkunniga: Jag söker namnet/märket på en retrodesignad måtorbåt som ser ut att vara helt i metall. Stäven är rak och spetsig, båten är långsmal. Ser helt enkelt klassisk ut, men samtidigt syns det att den är ultramodern - helt i metall som sagt. Den skymtar förbi som hastigast i trailern till National Geographics program Marine Machines. Där skymtar även akterspegeln med ett namn skrivet: Det börjar på W och slutar på Power. Har sökt och sökt men hittar ingenting. Jag tror inte att den är jätteny; kan tänka mig att den är från 90-talet. Någon som har något tips B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 6 Januari , 2006 http://www.wally.com kolla här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjobjornen 0 Postad 9 Januari , 2006 Tack Mala - fullträff Sjöbjörnen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antonov 0 Postad 21 Januari , 2006 Fan, sjuka båtar det fanns på länken.. hehe vilken lyx, kan inte vara billiga grejor dom inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 21 Januari , 2006 Snyggaste designen alla kategorier. Finns inget fräckare. Punkt. Varför e man inte ekonomiskt oberoende? Arrgggg! Zigge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser