jonke_66 3 Postad 4 Januari , 2006 Fotografer... Hej på Er, Har ju sett att ni har alla möjliga talanger här. Jag är ute efter bilder på fyrar och stormigt hav att använda på en websida. Har ni några bra? Viktigt att det inte är nåt ni har laddat ner.. har ingen lust att bli stämd :-) Nu går det mot ljusare tider och snart är det sjösättning :-) //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 5 Januari , 2006 Hej, exakt vad skall du ha dem till? Fakta sida eller för att ha fräcka bilder på en vanlig sida? Jag har fina bilder på Nidingens fyrplats med dubbelfyrar som jag själv plåtat. Säg till om intresse finns. Mvh // Martin S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 5 Januari , 2006 vad tycker du om den (garpen i bergkvara) mvh Herman www.hape-metalworks.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 5 Januari , 2006 Hejsan! Det är ingen faktasida. Snarare en vanlig sida med en del maritima bilder. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 5 Januari , 2006 Jag är klart intresserad av dina bilder. Du kan ju skicka ett mail till mig på jonke99@bredband.net Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 9 Januari , 2006 Du har mail... Mvh // Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser