Terrafobica 68 Postad 3 Januari , 2006 Var tog tråden med alla roliga historier vägen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 3 Januari , 2006 Vad händer??......har MG bytt bransch? Lite inom snickeri, kanske? Är det fler än jag som tycker att det känns som om dom bygger en kista?? Det behövs inte många spik innan locket sitter.... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Januari , 2006 Visst, ett marinforum är ett marinforum. Här delar vi med oss av kunskaper. Senast om VHF, där jag rådfrågade PTS. Men vintern är här och båten ligger på land. Då och då dyker en båtfundering upp, men på det stora hela så känns sommaren och bålivet rätt avlägset. Så vad gör man för att hålla kontakten med er andra här på MG? Vitsar, pratar strunt, galenskapar sig lite. Ibland ovanför och åter ibland under bältet. Är inte det tillåtet? Att radera en hel tråd utan att förklara varför är lite som glocalnet. Har vi inte rätt att spåra ur ibland så vet jag inte? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scantic465 0 Postad 3 Januari , 2006 Hoppsan, jag skulle bara ta bort ett inlägg jag skrev, det blev helt blankt när jag skickat det. Jag hade bråttom till ett möte och lyckades visst ta bort hela tråden. Jag visste inte att gick att plocka bort hela trådar. Det var klantigt men man lär sig. jag ber så mycket om ursäkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Januari , 2006 Så, då har det löst sig. MG fick sig en oförtjänt känga. http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_11_60.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser