Karl 0 Postad 3 Januari , 2006 http://media.boatmad.com/gallery/v/multimedia/ Vilken dåre! Man kan bli mörkrädd för mindre! Vad ska man göra för att stävja sådant? Kanske försäkringsbolagen kan justera sina premier så bara seriösa muskelbåtsägare anser det lönt att inneha dessa båtar. Kommer att tänka på ett tv-inslag om en kille i stockholm som blev påkörd i somras.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 3 Januari , 2006 Vadå? Han hade ju flytväst. Har aldrig sett något i närheten av detta i de vatten jag brukar hålla till i som tur är. Kanske borde man införa tullar och kameror i vattnen utan för Stockholm också. Finns ju risk att någon försöker smita in med en båt. (Det sista var ett skämt, men kanske inget man skojar om en historisk dag som denna när vår huvudstad sätter igång sitt system för biltullar.) Jag lider med er, dessa politikers dårskap. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 3 Januari , 2006 Ja, dessa (politikerna ; min kommentar) ägnar sig ju helhjärtat åt sin inkompetens. Fritt översatt citat ur Jerome K. Jeromes bok Tre män i en båt. //LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 3 Januari , 2006 http://media.boatmad.com/gallery/v/multimedia/ Och ser du länken jag lade ut så får du förklaringen. Det är samma båt de kör nära hela tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 3 Januari , 2006 Ett brott mot jantelagen kanske... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 3 Januari , 2006 Vilken reklamremsa menas? /admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 3 Januari , 2006 Sådana dårar ska inte få köra båt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 3 Januari , 2006 Dela upp motorbåtsnack i 3st delforum? -Fortsnack -Hamnskägg -Prostatabåtsförare Nu får jag säkert på pälsen :-) :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Januari , 2006 http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_2_34.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sfinxon 0 Postad 3 Januari , 2006 Första tanken efter första filmen... vilken idiot, galning, allmänfara osv... Efter andra filmen.. hmm måste erkänna.. det var rätt coolt, då det var arrangerat. Rent ut av snyggt gjort. Lika barn leka bäst.. måste väl passa in på killarna som kör de båtarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karl 0 Postad 3 Januari , 2006 Håller inte med. Såg minst ett par segelbåtar på första filmen. Tvivlar starkt på att de var med på deras påhitt. Tror snarare att de var j-igt skärrade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 4 Januari , 2006 Det finns mer idiotiskt. Sådana här filmer lockar andra tokar att göra liknande saker och då kan det säkerligen vara ännu haftigare om man endast använder oinvigda båtar i filmen. Klassa som mordförsök och fängelse som följd. Kul kan man ha utan att riskera andras liv. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 4 Januari , 2006 Och därför borde även dragracing förbjudas? Det borde ju också inspirera till race.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 4 Januari , 2006 Och det är olagligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 4 Januari , 2006 Jag säjer bara Need For Speed most wanted.... X-BOX PSP mfl. Men från boatmad finns det en wankelturbo som inte gick av för hackor. COOLT LEGALA TÄVLINGAR OKEY men getaway, nopp. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pudden 0 Postad 4 Januari , 2006 Håller med.. Proffsigt och under bra förhållanden pudden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thompa 0 Postad 7 Januari , 2006 Man måste ju se alla inslag de körde så nära för att filma eller??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karl 0 Postad 10 Januari , 2006 Jo, skitproffsigt.... hoppas inte de har samma försäkringsbolag som jag....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser