mabe542 1 Postad 28 December , 2005 I november fick jag ett mail från Vi Båtägare att de ville skriva om märkesklubbar och att Nimoklubben var en av dem. Så i januarinumret kom vi med. Tack varde det är vi nu ytterligare 3 medlemmar i klubben. Jätteroligt! En sak jag tänkte på var dock att vi inte har någon logga. Är det något som bör fixas? Och är det någon som kan göra det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 29 December , 2005 Grattis! Vi i Exotic klubben var med för några nummer sen. Kul att ViB skriver om märkesklubbar. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 8 Januari , 2006 Ja det ät jättekul ! Nu är vi ju över 30 medlemmer i klubben ! Vore trevligt med en klubblogga ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 8 Januari , 2006 Vi kanske kan använda den här ? Eller varje fall bygga nått på den ?? Se bif.bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 8 Januari , 2006 Bra idé Roger. Jag kollade på den där loggan och försökte ändra den så den passade klubben för ett tag sen. Men jag lyckades tyvärr inte :-( Finns här någon annan flink loggskapare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 9 Januari , 2006 Skicka mej gärna något förslag på hur loggan bör se ut,så skall jag försöka leka fram något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 13 Januari , 2006 Jag har tyvärr inget förslag ens . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser