Jack60 0 Postad 27 December , 2005 Det har är ett bra forum där man kan få många tips. Jag undrar om det är nån här som känner till vart helst i stockholmsområdet jag kan vända mig för att få en pulpit riktad. Min har i samband med upptagningen blivit lite krökt. Det är inte nåt skarpt veck men jag tror att det är svårt att rikta den själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 27 December , 2005 Komma med någon som jobbar med rostfritt, t ex Thimanders. http://www.batnet.se/batnet/listor/leverantor.php?fid=5797 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RR-Johan 0 Postad 27 December , 2005 Samma problem här. Har letat utan större framgång. Verkar som rostfritt är ett material få vill hantera. iaf till priser understigande nyinköp. Meddela gärna om du hittar någon lämplig reparatör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RR-Johan 0 Postad 7 Februari , 2006 Upp igen........ Fotfarande inte hittat nån bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 7 Februari , 2006 Hej!! Jag pratade med Thimanders och dom fixade den på en dag 1600:- inkl moms. Så det var inga problem. Vi får se hur det går att sätta dit den nu i vår. Men jobbet verkar vara välgjort. Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RR-Johan 0 Postad 7 Februari , 2006 Låter ju kanon, tackar för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 7 Februari , 2006 Om det var Pelle eller Mattias som gjorde jobbet så kommer det inte vara några som helst problem att montera tillbaks den. Jag har sprungit där med mina prylar och ideer i många år och det har alltid varit klockrent resultat. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser