Jack60 0 Postad 26 December , 2005 Hej I samband med upptagmingen av båten fick jag en ganska djup reva i skrovet. Hur ska jag kunna laga den!!!! tacksam för tips!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaptenkolja 2 Postad 26 December , 2005 Kanske lite hjälp på vägen, lycka till! http://fiber.get.to Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 26 December , 2005 Jag tackar för det...det gick snabbt.....ska studera det där noga!!!! jack60 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 26 December , 2005 ...ok...jag undrar dessutom om det är nån som har erfarenhet av att laga plastskrov. Skadan är inte genomgående...men jag inbillar mig att om jag inte gör nåt åt den så kommer det in fukt i laminatet!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 26 December , 2005 Jag tackar för alla synpunkter och känner att jag fått nåt att taänka på. Nu till nästa grej. Båten är en Storebro som jag köpte i somras. Den har helt teakdäck, dvs både i fören och på kajutataket. Det här däcket är inte oljat på många år och har blivit alldeles grått. Jag har pratat med en del personer och en del tycker att jag ska behålla däcket ooljat, dvs grått medan andra tycker att jag ska olja det. Synpunkter????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser