hustran 0 Postad 24 December , 2005 När känner du dig lycklig.....En allvarig fråga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 December , 2005 Alltid! Har man som jag en positiv syn på livet är jag också alltid lycklig. Inte så att jag alltid går och skrattar åt allt och tycker att det är så trevligt att slå mig, bryta benet, läsa/känna till någon tragisk händelse eller någon annan är olycklig utan det finns olika grader av lycka. Det är frågan om själva inställning till livet, göra det bästa av situationen och tänka posivit. Livet är härligt, underbart, snart är det vår och båten kan sjösättas osv. Sedan kan jag väl i ärlighetens namn säga att jag känner mig lite extra lycklig vid kontakt med nära och kära, när jag är på sjön eller när jag tänker på någon speciell händelse som har varit eller ser fram emot. //Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 25 December , 2005 Hej Kunde inte skriva det bättre själv. Exakt samma här! Ha en God fortsättning! Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 26 December , 2005 Ohoy Håller med om att grunden för lyckan är att man har hälsan och ens nära likaså. Att man har mat på bordet osv hjälper också till. Sen är det ju så med ganska många att vi glömmer det där och tar det som självklara saker som vi har och alltid kommer ha och först när någon i ens närhet råkar ut för något funderar vi ett (kort) tag på hur bra vi har det. För egen del känner jag mig ofta lycklig och ska jag försöka beskriva en typisk lycko-dag är det när jag är ute i båten med familjen och bara är. En upptäcktsfärd på en ny ö. En vik man inte varit i förut. Att återvända till den där ön man tycker så bra om. Titta på båtarna som åker förbi i farleden utanför. En öl på en klippa i solnedgången. Att somna till ljudet av vågorna mot båten osv. God fortsättning på er! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaptenkolja 2 Postad 26 December , 2005 När jag ser om Tsunamin på Tv med familjen omkring mig , eftersom vi kom hem därifrån bara ett par dagar innan. Det är allt som är viktigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
munter 0 Postad 27 Januari , 2006 ja....när jag hissat lakanen ,stängt av gamla bettan,hämtat en kall 3,5 ,ställt in kursen mot bornholm o lagom vind ,helst lagom kryss o solafan skiner dååååå är jag lycklig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 30 Januari , 2006 Lycklig vaddå lycklig. Vet jag inte vad det är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jorjac 0 Postad 30 Januari , 2006 hej hustran! vilken fråga, den törs inte jag svara på. Är det en typisk tjej fråga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 30 Januari , 2006 Nej,Tror inte det.Det är en fråga för Alla.Eller hur? Måste vi ha allt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 1 Februari , 2006 Det är mycket som gör mig lycklig, t,ex tanken på att få sprätta en kall & bara må väl i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 2 Februari , 2006 Idag är jag lycklig. Har beställt kapell fått tag på en begagnad kyl är ledig imorgon fredag, huvudvärken har gått över, 10:e är det mässa med kanske en träff med några stollar från MG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 6 Februari , 2006 Lycka för mig är att slå upp mina gröna på morgonen, känna ett lätt gung av vågorna och se min prins ligga bredvid. Att ha lyckan att ha friska fina barn som det går fint för. Jag har världens bästa vänner... Att varje dag leva fullt ut och vara glad att få uppleva, drömma och bara finnas till... Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 20 Februari , 2006 Lycka är att komma till båten och se att den forfarande flyter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 21 Februari , 2006 Eller att komma ner till båten och se att dom klippte kedjan istället för det dyra hänglåset Lycklig? Hmm...det blir man när man ser sina leende barn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lejon 0 Postad 21 Februari , 2006 Lycka....när man glider sakterligen fram med båten på bästkusten framförallt mellan kungshamn och grebbestad i goda vänners lag. Sotekanalen e bara för härlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Mars , 2006 När det blir 07! Då är det slut på 06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pelle-G 0 Postad 25 Mars , 2006 När jag får i motorn efter renovering o har hittat alla kablar som jag har märkt med olika märkningar som jag tyckte var självklara då??!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pelle-G 0 Postad 13 Maj , 2006 Nuär jag lycklig! Båten ligger i sjön och jag fick nog till alla slangar och kablar för motorn går som den ska!? Framtiden är ljus och sommaren är nära!! Pelle-G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser