Gäst Wille Postad 24 December , 2005 Man fick inte det man ville ha! Man ville ha en ny barometer till båten. Vad fick man? En slips! Visst , man ska vara tacksam för vad man får, men slipsen hamnar i garderoben med de andra som man fick förra året och året dessförinnan. Varför kan man inte få det man önskar? Nä, nu ska jag bojkotta julen i fortsättningen och gå och köpa mig min barometer som ändå kommer att hamna där på ruffskottet som det var tänkt från början. Hoppas ni andra fick vad ni önskade, Tomten måste ju ha gjort något rätt ändå. GOD JUL alla önskar Wille. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 24 December , 2005 Visst fick man det man önskade!! Hade önskat och fick ställbara spothlights att ha för att belysa golvet i sittbrunnen...kommer att bli asläckert.... det var barnen mina som lyssnat på pappa vad han ville ha av Tomten....sen fick man ju lite bra o ha grejor också.... God Jul alla Båtvänner... P.S Wille...det kanske finns en barometer på mellandagsrean Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 24 December , 2005 jodu wille jag fick en norsk ulltröja att ta på mig när det blir kallt i båten så jag är nöjd god jul allihopa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 24 December , 2005 Både ja o nej... Fick viserligen en del bra och ha grejer... Tröjor sockar mm... Men den där däcksluckan i blänkande rostfritt uteblev, slut i lager sa Tomten tyvär. Får tjata lite på påskharen så han styr upp det här... Inte att förglömma så kom ju Steve med släden på besök med ett helt långtradarlass med grejor skulle ju bara ha fått ett paket men han tippa av hela lasset... Vi kom överens om att det var lika bra, dels så fick ju jag mer Julklappar och dels så slapp han ju köra vidare och kunde istället stanna på ett par ölbackar och lite Dunkavaan!!! !!!GOD JUL PÅ ER!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 December , 2005 Tack för tipset Peter, tål att tänka på att man tar med garderoben då? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 24 December , 2005 ...å inte hade Ni något vidare vinterväder här i Göteborg heller... Bara eleände alltså! God Jul på dig i alla fall. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 25 December , 2005 Jag fick ett (köpte själv) finfint elverk tack vare Gameburgs tips om K-rauta. Och så fick jag en trevlig julekväll i båtklubben med övernattning i båten ihop med en överlycklig jycke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser