Minsveparen 0 Postad 24 December , 2005 Hej jag har en fråga till någon som vet. jag är på jakt efter en styrpulpet med mittpulpet och har sneglat på småland 465 kust och ser många fördelar med stuvutrymme etc.men den är för kort. sen har jag tittat på scandika 550 och den verkar helt ok förutom att det verkar ha dåligt med stuvutrymme? är det någon som har tips eller äger någon av dessa båtarna. annan modell kanske.Gärna tips på direktimportera själv(det brukar bli mycket billigare). tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 24 December , 2005 Vad får kalaset kosta då?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 December , 2005 Vad skall du använda båten till? Hur bråttom har du när du är på sjön? Och givetvis vad får ditt båtintresse kosta är grundläggande frågor som bör vara besvarade innan man kan ventilera båtmodeller och motorer. //Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 25 December , 2005 Jag kan rekommendera att direktimportera från ex. vis Tyskland då momsen är lägre och i allmänhet bättre priser. Är båten under 7,5 meter är det bara att ta in den och sjösättas utan div. avgifter och registreringar. Köpte nuvarande båt i Tyskland och det lönade sig! Tjena Nitro, har det blett något fiske på sistone? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minsveparen 0 Postad 27 December , 2005 Skrov hade jag tänkt mig ca 60000. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackan80 0 Postad 22 Mars , 2006 Hej, har du förslag på någon bra återförsäljare som säljer plast-styrpulpetar alternativt Bustrar i Tyskland? MvH Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
biff 1 Postad 25 Mars , 2006 Hej Jag är ute efter en Galia vet någon något bra ställe i Tyskland som man kan åka till för att hitta denna båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser