Gäst skotten Postad 23 December , 2005 Jul film Missa inte Göta kanal på SVT i jul HOOO HOOO // Tomten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 23 December , 2005 Hej skotten vilken tid får ju inte missa kalle och hans jul god jul på dig MVH janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 23 December , 2005 TAck för den upplysningen, det had ejag nog missat annars.. God Jul på Er Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimsson 10 Postad 23 December , 2005 Har hört rykten om en Göta kanal 2, någon som vet något om detta ? mvh /Jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 23 December , 2005 Göta Kanal 2, eller Kanalkampen som den visst också heter, hittar du information om exempelvis här: http://www.sfi.se/sfi/smpage.fwx?page=2828&SVENSKA_FILMER=15603 Om du söker på google finner du massor med information... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 23 December , 2005 En fråga till er som gillar filmen Göta Kanal och har befarit detta konstgjorda vattendrag: Vilka scener från filmen har ni själva upplevt eller iakttagit? Två länkar om ni vill uppdatera er innan filmen: http://www.gotakanal.se/ http://kanaler.arnholm.nu/gotas.html God Jul från en frusen Göta Kanal som jag korsar så gott som dagligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 24 December , 2005 Efter att ha sett filmen har jag kommit fram till att frågeställningen i mitt tidigare inlägg saknar relevans. Det enda som skulle kunna hända är väl kompassincidenten på Vänern. GOD FORTSÄTTNING Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 25 December , 2005 Kanotisten är för härlig! Det är ingen mening att stressa, det går inge fortare för det! /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 25 December , 2005 Fattar du inte att du är Blåst grabben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 December , 2005 den där sôrten är inte ihopfällbar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 25 December , 2005 Jag skulle Facktist kunna Utveckla det där vidare för dej men jag har inte Tiiiiiiiiid Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 25 December , 2005 Eller norrmannen! -förringa inte den lilla kunden, han kan vara viktigare än du tror... /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 26 December , 2005 Dom har byggt en Brygga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 26 December , 2005 Endel har sitt på det Torra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 26 December , 2005 Vad är sant beträffande Kanalkampen? Blir det en film kan vi Maringuidare delta som statister och blir det en dokusåpa kan vi hacka på varandra framför kameran i stället för på Internet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karl 0 Postad 15 Januari , 2006 Hallå Tyvärr missade jag denna filmen, jobbade... Finns det någon vänlig själ som har den på hårddisken och kan lägga över den på skiva? Jag står självfallet för alla omkostnader. Maila i så fall till mig. Brgds Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser