Galaxy 0 Postad 20 December , 2005 Jag undrar hur många av er som har elverk ombord på båten. Och isåfall vilken sort ni har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 20 December , 2005 Jag har. Vetefan vad det heter. Köpt på Netto för 500 spänn i somras. Men det ger 650 W och 720 W på topp. I somras när vi låg ute några dagar så testade jag det, och kopplade på båtens fasta laddare som är på 25 A. Det gick alldeles utmärkt och batterierna laddades på på ett par timmar från att ha varit på fallrepet. Dessutom har jag en kupevärmare från Jula på 600 W, en reservvärmare ifall Wallasen strejkar, det funkar också finfint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 21 December , 2005 Hej! Har också funderingar på elverk till denna säsong. Vilken typ hade du köpt, 500 spänn låter billigt. Netto? Adress? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 21 December , 2005 Tänkte bara tipsa om att K-rauta har ett sjysst elverk på rea just nu. 1995:- istället för 3995:- Det är mkt tyst (fyrtakt) och ger 1 kW. /PG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 December , 2005 Har inget, men har hittat billiga elverk på Rusta i Partille. Priserna var i storleksordningen 600 och 900 kronor och de verkade inte helt kass. //Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 21 December , 2005 Hej! Endast fyrtakt är aktuellt för min del. /Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Galaxy 0 Postad 21 December , 2005 Dom flesta verkar ha ett litet portabelt ombord. Är de någon som har ett lite större fast monterat ombord ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaptenfulsprit 0 Postad 21 December , 2005 6,2 kw diesel, och har inte fått det att storkna än, och är så tungt så man behöver inte ens skruva fast de. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sfinxon 0 Postad 22 December , 2005 Ville bara tipsa om Harald Nyborg, som har ett trevligt litet elverk för 899 kr just nu ! http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=50015 Såg det i butiken idag, och ja.. det är litet i storlek Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 December , 2005 jag har ett honda verk det är tyvärr inte ljudisolerat men det funkar kanon.. farfar har ett sjuhelvetes elverk i sin båt.. det dock inte exakt hur stort det är i kw. men det är 1x1x2m ungefär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
satori 0 Postad 25 Januari , 2006 Någon som varit och tittat på Rustas senaste nyhet. Ett dieseldrivet elverk på 5000W för runt 7000 tusen tror jag det var. http://www.rusta.se/cproduct.asp?p=31951076 Kan det vara något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattias01 0 Postad 27 Januari , 2006 Honda EU 10i kanon stör ingen går mycket tyst kanske dyrt men det är kvalite.Brukar ställa det på bad bryggan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser