680514 0 Postad 17 December , 2005 Jag köpte en båt i somras som är behandlad med någon typ av lackbehandling som har börjat flaga nu vill jag ta bort detta är det någon som har ett förslag på hur man får bort detta. Enligt den förra ägaren gjordes detta på båten någonstans på västkusten innan han köpte den. Tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 17 December , 2005 Lackbehandling som flagar? Den är inte helt enkelt lackad? Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
680514 0 Postad 18 December , 2005 Jo det kan den ju i och för sig vara men den förra ägaren påstod att det var någon försegling som gjordes någonstans på kusten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 18 December , 2005 Kan va behandlad med polytrol (tror jag det heter) ett sorts medel som används för att fräscha upp färgade skrov i första hand ,tror att det är mekanisk borttagning som gäller tyvärr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser