dykaren 0 Postad 17 December , 2005 Hej , den här frågan har säkert redan varit uppe men kan inte hitta någon tråd om detta som passar riktig. Jag tänkte koppla ihop 2 st. nya 75 amh batterier som jag laddar från min solpanel , enbart till förbrukning. Hur kopplar jag ihop dem , är det bara att koppla till och - till - och sedan en kabel från 1:a batteriet till säkringsdosan och - kabel från det 2:a batteriet till säkringsdosan , eller hur är det man gör ? Tacksam för svar. /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dykaren 0 Postad 17 December , 2005 Hmm , ok , tack för ditt svar , är lite svårt att se men förmodar att plus och minus från solpanel till batterier och sedan vidare till säkringsdosan , var det rätt uppfattat ? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dykaren 0 Postad 17 December , 2005 Hmm , sorry , hittade klickfunktionen.... Är väl så när man är nybörjare... Återigen , många tack för hjälpen. /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser