nikola 0 Postad 6 December , 2005 har en gammal monark 25 hp från 60-talet o undrar om de finns nån som har reserv delar eller hela motor????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 6 December , 2005 Prova med Nabbens Marin 033/277067 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nikola 0 Postad 6 December , 2005 tack för det!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 6 December , 2005 Jag har en Archimedes Penta Cruising 25 hk.Mkt fint skick.Är det kanske samma motor eller är min ngt nyare?Är det denna modell på din eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 6 December , 2005 går den på 220 volt hehe. kolla med båtmarinan i sjötorp vi vänern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nikola 0 Postad 7 December , 2005 kopan på min är inte original så jag vet inte!!men de ser ut egsakt utseendemessit!!säljer du den eller??har start problem!!med startgas startar den på en gång men inte utan!!vad kan de vara!!vad är värdet på dom idag??taxam för svar!!tror jag säljer min orkar inte med strtgas hele tiden!!hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fveduk 0 Postad 10 December , 2005 Här kommer några ställen som borde ha reservdelar och som borde kunna hjälpa dig. Bengt Ahl Marin, Emilssons Motor, Marinhallen. Kan ingen av dom hjälpa dig så har jag nog några till ställen på en lapp någonstans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser