Hardy 0 Postad 1 December , 2005 Nån som har renoverat en johnson 70 jag undrar vilket moment ska man dra toppen med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 2 December , 2005 Skicka ett mail med ett faxnummer, så kan du få över hela motorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackan80 0 Postad 8 December , 2005 Hej, du har möjligen inte en beskrivning över en Johnson 60-70 hk från början av 90-talet? MvH Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 9 December , 2005 tyvärr har jag bara från 73 fram till 90... men modellerna skiljer sig inte så mycke från år till år... Så det kan funka ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackan80 0 Postad 9 December , 2005 Vore ju kanon, om man kunde få en beskrivning av 90:an då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 9 December , 2005 Skicka ett nummer där jag kan faxa det till... Skriv gärna modellen på motorn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser