Peter_K 4 209 Postad 1 December , 2005 Den tråden jag startade om MG-vimpeln är numera låst. Tydligen är detta ämne slutdebatterat. För tydlighetens skull vill jag meddela att jag har inget med låsningen av tråden att göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 2 December , 2005 Japp, tror allt som kunde skrivas redan står i den tråden. [fniss]*Trevlig älg*[/fniss] Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 2 December , 2005 Hallå båtbröder ! Har läst alla inlägg om denna vimpel , MIN anledning till att jag kommer att köpa en, är att det är mitt sätt att tacka/bidraga till att jag fått förmånen att få vara delaktig i ett mycke trevligt forum .HELT GRATIS !!!! Som jag brukar säga VÄRDSKLASS................hihi ( sen kom tanken upp, att kanske man skulle få en vimpel när man som du Peter K har bidragit med över 1000st inlägg . -MG har mycke att tacka, för en sådan enorm insats ! ) Hej på Er . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 3 December , 2005 Hej Peter, Det var vi/jag som låste den. Det började likna pajkastning. Var och en väljer givetvis vad man själv vill göra, och anledningen till att man väljer att avstå eller köpa är olika från person till person. Vi tog fram en vimpel för att det fanns ett önskemål om det. Vi har idag ca 14500 medlemmar det finns säkert en hel del av dom som kan tänka sig att köpa en vimpel av tidigare nämda (gamla tråden) anledningar. Men som sagt vi försöker inte pracka på någon en vimpel. Vi hoppas vimpeldiskussionen härmed är avslutad. Ps. Vi vill också passa på att tacka dig och alla ni andra som bidrar till att göra detta forum levande och intressant. BryggSnack är förmodligen det största och mest välbesökta marinforumet i Norden. Hälsningar Dick Jexby | maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser