Tolle 0 Postad 29 November , 2005 hej Jag har sett att det är ganska många här som har shetlandsbåtar. Jag köpte själv min första shetland nu i höstas. Båten i sig har underbara former och linjer, och allt är väl genomtänkt. Förstår inte att inte fler äger en så underbar båt. Det ända som vi shetlandsägare verkligen saknar är en svensk shetlandsklubb, där vi kan snacka med varandra om våra pärlor och hjälpa varandra om de behövs. Jag kan ta på mig arbetet med att fixa en hemsida med forum och allt, men jag skulle vara oerhört tacksam om jag kunde få hjälp med att hitta meterial och liknande som vi kan fylla sidan med. Hör av er alla shetlandsägare, självklart kommer det vara gratis att vara medlemm! det är bäst om ni mailar till mig markus_tollefors@hotmail.com //Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 November , 2005 Visst, absolut! Och Selco är ett paraply Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 November , 2005 Och en sop-press Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser