Terrafobica 68 Postad 29 November , 2005 Har ni några bra tips på julklappsrim? I paketet du får, ligger nåt du får spara till i vår. Jag ser att du med paketet sliter och bänder, När du till slut får upp det så ser du ju att det är en ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 November , 2005 Med denna tingest så ser du var du är. Var du ska och vart det bär. Men att veta var du har din dotter, det ser du ej med denna ....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 30 November , 2005 .... men allvarligt, vem ger bort en flock med änder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 30 November , 2005 Ha ha ha Den va bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 November , 2005 Det var en man från västra Götaland. Som hade fobi för fåglar minsann. M Bergqvist kadett. Han skrek i falsett. Jag vill inte ha nån and. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 30 November , 2005 Ett fint rim till en tjatig partner! Allt gnäll och all gråt Ok du får din …! Nu kan vi inte bli mycket pankare Knyt en kätting runt magen, du får själv vara …. ! //Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 30 November , 2005 ANKA ??? /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 30 November , 2005 Haha! nog första gången någon skrivit en limmerick om mig! älskar limmerickar. Under vintern känner man sig dock ibland som världens lataste man: Det var en man ifrån Magelungen som satt och kved ut i dungen Han kved: O, jag dör! Och jag fråga: Varför? Det gör ont, ty jag sitter på pungen! (Förlåt! Tillbaks till julrimmen!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 4 December , 2005 Handväska? Jag tycker det ser ut som en alien. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 December , 2005 Och så var det tjejen som köpte en väska gjord av pittskinn. Sär hon smekte den så blev den en RES-väska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 4 December , 2005 Nya fisknät till gubben: Din karl får i sin blick nått vilt om Du dessa tar på som kilt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 4 December , 2005 Ni kan ju försöka rimma på en helautomatisk kaffebryggare....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 4 December , 2005 Okej, en rim-gåta! När du tröttnat i ben och veke kommer du lättare i land med detta ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 3 Januari , 2007 den ska jag tänka på om tanten får en ny bryggare om..... hmmmm en jäkla massa dagar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 Januari , 2007 jag ser att romantiken spirar.... en kaffebryggare till sin kvinna...mmmm...det ska jag oxå göra den dagen jag vill avsluta mina jordedagar.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser