Rubinum 0 Postad 14 December , 2005 Halloj! Självklart fixar vi plats gumman, men vi får trängas med Riwallen och hans familj.... Ordnar la vi!!! Vi har ju sovit skavfötters förr! Kramisar Kapten Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 496 Postad 14 December , 2005 Ohoy! Jag har inte kunnat rösta förrän idag. Har tidigare bara sett hur många som röstat trots att jag varit påloggad. Kan vara en anledning till att så få röstat hittills? Jag kommer inte fara från den vackra storstaden till Göteborg för att gå på båtmässa men skulle gärna se att något anordnades här i Stockholm i samband med dess mässa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 15 December , 2005 Mytigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 December , 2005 han menade nog mysigt.....dom censur censur censur censur censur censur XXXXXXXXX eller vad tror ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fischer 0 Postad 21 December , 2005 Fattar inte riktigt vad det är som ska få kosta på en sådan träff? Det kostade mig ingenting att umgås med folk på fendernträffen....? Fischer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 21 December , 2005 Åker självklart till Sth mässan & ser gärna andra marinare där över en öl eller 2. Vi är ju trots allt några från östra/rätta sidan av landet oxå! Fischer - kosta el ej... Handlar väl om hur organiserad träff vi pratar om... Lokaler etc kostar... Vilket ej är nödvändigt för min del ngn av pubarna på mässområdet duger utmärkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 22 December , 2005 Meningen är väll att man betalar för en lokal och kanske även för en bit mat! Ölen får man nog betala för den mängd man konsumerar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 5 Januari , 2006 Vart du orolig nu Skotten att du skulle få betala för Bärsen. Kan inte MG bjuda på öl räknat på inlägg man gjort 10% av 500 inlägg alltså 50 bärs. Det räcker för mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 6 Januari , 2006 skönt att jag får tio bärs mer än dig i så fall.. känns lite klent med 50 ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 9 Januari , 2006 Hur Gick det med omröstningen? Blir det någon Träff? Isf blir det både i stockholm och Gb ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gurramannen 0 Postad 10 Januari , 2006 Haru problem med anatomin,så behåll byxorna på! Gurraman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 Januari , 2006 hur går det med träffen... ngn som vet? jag menar det är ju inte långt kvar tills mässan är... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 25 Januari , 2006 jag ska dit den 4 och 5 feb skulle var kul att träffa några av er om det skulle vara att var där. kvh krawa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser