Thommie 0 Postad 24 November , 2005 Är det någon som tycker som mej här att det skulle vara kul att träffas vi som sitter här på maringuiden.se? Kanske skulle gå att ordna på nått vis? Någon/några som har någon ide? Finns det intresse? --------------------------------------------------------------------------- Obs!. Omröstningen är skapad av maringuiden.se på önskemål av flera medlemmar. Det finns önskemål att träffas i anslutning till Båtmässan i Göteborg. *Vote On*Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 24 November , 2005 Trevlig idé. Kanske en träff i anslutning till Båtmässan i såväl Göteborg i februari som Stockholm i mars. Jag drog själv igång en träff med litet folk från fendern.se för ett år sedan. Det var inte så många som kom, men vi satt en kväll 15-20 pers. och pratade över litet mat och några pilsner på Gillestugan i Göteborg. Mycket trevligt var det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 November , 2005 Hörde jag ordet pilsner? var? När ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 24 November , 2005 Ja på båtmässan var ingen dum ide! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 24 November , 2005 Sthlm, http://www.alltforsjon.se/ Gbg, http://nemonet.swefair.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 November , 2005 det är väl snack om en MG träff i GBG området... detta har vart uppe i chatten och på forumet tidigare vet jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 24 November , 2005 Mässan i stokholm är 4-12 mars och i göteborg 4-12 Feb Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 24 November , 2005 Var? När? Har inget hört!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 24 November , 2005 Steve, har du en sådan där bra bevakning så att det säger pling i datorn när ordet pilsner publiceras? Tog 1 (en) minut för Steve att reagera! Imponerande... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 24 November , 2005 Klart vi ska ha en öl eller två på en båtmässa!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 November , 2005 Hela datorn skakar om det ordet kommer upp! Det gäller o vara med!! Skål! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 November , 2005 Låt dom hållas ensamma då Rövarn...jag åker förmodligen till GBG, är det någon/några som vill följa med på pub så är det bara o höra av sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 25 November , 2005 Jag är helt säker på att ni missuppfattade Ekelunden. Självklart är alla välkomna, oavsett var man bor! Inte sant, Lasse?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 November , 2005 Alingsås 150 pers kan jag fixa.. ligger 4,5 mil ifrån gbg. tar 35 minuter med bil... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 25 November , 2005 Du måste ha en stor bil isåfall??? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 25 November , 2005 Off topic. Varför har du en Norsk VHF signal Primouza ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 28 November , 2005 Har inte hajjat vad den är till för så jag tog första bästa ja kom på... Vad har man den till? Är det nån som använder den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 28 November , 2005 Det är ditt registreringsnummer och anropssignal för VHF-radion. Signalen delas ut av Post och telestyrelsen. Alla svenska signaler börjar med S. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 9 December , 2005 Hur gick det då, blev det någon träff eller kan vi börja planera för Stockhom i stället?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 9 December , 2005 bor det folk i stockholm?? och isåfall har dom båtar där?? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 9 December , 2005 Jag har sett folk på Skansen vill jag visst minnas men jag jan inte minnas att de hade båt..... Jo förresten det låg en gammal träbåt utan motor nedanför Skansen som bara Wille kan tycka om. (Massa segel fanns det visst) Men skit samma, det var båtmässan jag tänkte på, ju...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 10 December , 2005 Är det samma typ av mässa på båda orterna eller vad skiljer???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 10 December , 2005 Då, det får nog bli Stockholm i alla fall. Göteborg ligger så avsides..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 11 December , 2005 Wille, det var inte sällskapet jag tänkte på, det var avståndet. Ni har ju placerat Göteborg så långt bort, ju.... //Calle ps. Stockholmare har vi gott om här ändå...i synnerhet under sportloven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 12 December , 2005 Alltså låter toppen. Vet att vi diskuterat detta innan. Bara man vet datumet så att man kan planera in detta i den fullspäckade kalendern. Man har ju en bit att åka. Eke och Ru då slaggar jag och familjenhos er eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 12 December , 2005 Låter bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 14 December , 2005 Hur var det nu?? Göteborg sägs ju vara Sveriges framsida!? Och hur man än vrider och vänder på sig, så har man röven bak. Men om man drar ner brallorna så kommer ju röven fram! Alltså måste ju Göteborg vara Sveriges rö...l Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 14 December , 2005 Jag svarade Spelar ingen roll, vilket det inte gör för mig då jag inte tänkte komma på träffen. Blev det fel..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 December , 2005 Ett par clowner för lite för en cirkus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fru_P 0 Postad 14 December , 2005 Jag tycker detta var en ofantligt underbar idé... att träffas! MEN... förpiken på Dromara skall jag sova i eller hur Eke & Ru???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser