laand 1 Postad 17 November , 2005 Hej Hur får jag tag i 2 till 4 lådor för förvaring av bestick och övriga pentry-grejer. Bredden på lådorna är inte i dagsläget bestämda varför jag är öppen för förslag. Gör jag själv isåfall hur? I vilket material? eller Var finner jag färdiga lådor? Måste lådorna vara gjorda i trämaterial eller funkar det med plast eller plåt/metall? Tacksam för både hjälp och synpunkter. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 18 November , 2005 Hur menar du? Lösa lådor eller skall du bygga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Raceboat 9 Postad 18 November , 2005 Ett förslag: Bygg/köp trälådor och inred dem med en bestickskorg för kökslådor i plast. Då kan du antingen anpassa trälådan efter bestickskorgen eller skära till bestickskorgen efter lådans innermått. Bestickskorgar finns på IKEA eller i lite större matbutiker. /Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 18 November , 2005 Hej Idag har jag bara ett tomutrymme. Wallas-värmaren är nedplockad, kommer iallafall inte upp där igen. I tomutrymmet har jag tänkt att arrangera med lådor för bl.a. bestick. Bredden på lådorna är ju inte klart än beroende på att jag måste först bygga en vägg på ena sidan (den andra finns där redan) och var den väggen kommer hamna beror på bredden på lådorna. Om det finns färdiga lådor att köpa i rätt (material) till ett bra pris gör jag det. Finner jag inget bra köp-alternativ ja, då får jag bygga egna. Så frågorna kvarstår. Vilket material på färdiga lådor skall jag leta efter som är enklast plast/metall/trä (båten är i plast, med enkel träinredning) Var får jag tag i 2-4 färdiga lådor? (Byggvaruhus, Inrednings...?) Om inte det finns färdiga lådor, var finner jag instruktioner hur jag bygger egna lådor å då får det lov att bli i trä. Det blev mycket text å lite verkstad... Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 18 November , 2005 Köpa liten byrå e dyl på IKEA? Typ Moppe. Sätt på ett framstycke i trä som passar resten. (Man kan ju använda bara lådorna också.) Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser