Gå till innehåll
onsdag 05 februari 2025
Stevemedselcon

Till salu

Rekommendera Poster

Båt i kanonskick, motivlackerad med havstulpaner, en timmes vårabete sen har du en båt för livet! Hämtas o ses på plats, pris diskuteras vid snabb affär, hämtning bör ske innan isen lägger sig.

post-5022-1394234509,549_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilket pris hade Du tänkt dig? Det är precis den färgen som jag har letat länge efter. Läcker den något? Går motoren bra

Tacksam för snabbt svar innan isen kommer, tänkt köra ner den till Skåne:-)

Bert 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Priset går alltid o diskutera...svårt att säga i dagsläget om den tar in vatten...men det är inte troligt att den tar in mer i alla fall...så den verkar fräsch i skrovet, motorn ligger bredvid båten, skulle kunna tänka mig att lite 5:56 gör susen efter en östersjökonservering.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle man kunna tänka sig att du slänger med några burkar 5:56? Tänkte att jag skulle håla ner kostnaderna lite jag skall ju trots allt köra ner den till Skåne med de kostnader som det innebär

Hur är det nere i båten, finns det fukt problem? hur är dynorna? 

Är lite tvecksam om den tar in vatten eller inte är det Ok om jag tar med mig en besiktningsman för att kolla så den inte tar in för mycket vatten. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart fixar jag lite 5:56! Som du ser på bilden är båten under tvättning, likaså dynorna, men dom torkar på vägen hem ska du se, inga problem!Andra fuktproblem har jag inte märkt av faktiskt, jag sköter mina båtar pedantiskt så du behöver inte vara orolig för o bli lurad alltså....så skippa du besiktningsmannen, onödig kostnad...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skönt med ärliga säljare så jag tror jag skippar besiktningen. Finns det några saker som flyter runt i båten som du inkluderar?

Jag ska kolla med banken i morgon om jag kan få ett lån för även om du inte nämner ett pris känner jag att det blir ganska högt med tanke på den finna färgen och att den är pedantiskt underhållen. Så jag åter kommer i morgon när jag pratat med banken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Allt som finns i båten följer med! Jag är generös med sånt....men skynda dig nu till banken eftersom köparna bankar på porten ideligen här o man vet aldrig när den försvinner, såna här fina exemplar är svåra o få tag i ! Men det tror jag du har koll på...du verkar ju vara en riktig båtkännare!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det för modell, ser inte ur denna vinkel, har du fler bilder, är fendrarna rena????

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Modellen är en Krekavaria -69, gjord i ett exemplar....därför så unik...fendrarna är ju jättefina...dom syns ju på bilden...skickar med dom vid snabb affär oxå...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste fundera, återkommer.

Kan du tänka dig en 240 från -76 i byte, kanonskick förutom några små lackblåsor på taket?

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ser ut som vi kommer att bli många om att bjuda så jag funderade på om jag kunde slänga in min Mercedes 450 SLK cab -05 som delbetalning? Den står parkerad på Norr Mälar strand 34 i Stockholm, nyckelen finns på 3 våningen och det står G Persson på dörren.
Do we have a deal?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inga problem jag har en till som står utan för Systembolgets huvudkontor ta den istället. För att undvika missförstånd denna gång. Be att få prata med Anita och upp ge vår hemliga kod Kavaria så får du nycklarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kan ta av taket på Volvon, så får du med orginal vinterdäck också, nästan oslitna (har använts som nätbojar)

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det är ju motivlackat finn.....men jag kan skicka dig en tulipan som du kan ge din tant så kanske du får komma till ....*s*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu när jag har köpt en ny båt så finns det kanske någon som är intresserad av min gamla. Mycket är gjort ett vist problem med läns pumpen finns men inget som den händige inte kan klara. Snabb affär om möjligt

post-9770-1394234510,0605_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jepp.....Här är en bättre bild från sommaren -03 när vi körde som bäst med den, de var en bra sommar utan problem utan båten gick som på räls.

post-9770-1394234510,0779_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det för grundpris på den? Måste kolla med banken om nya bottenlån.

/LC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lite osäker på om du kan få ett bottenlån på den med tanke på att dessa typer av lån har gått i botten numera. Prova toplån jag tror det passar bättre in på objektet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

pssssss 

prata med små tecken, fortfarande bakis från systembolagets fest.

Jösses vilken vin och spritprovning, vi gick egnom hela sortimentet.

Känner mig lika sjunken som båten du vill kränga.

Är det möjligen en maskerad miniubåt.

pssssss

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänta här, det här verkar ju lite lurt! Tittar man noga på första bilden så kan man se att fendrarna står rätt upp. Har du pumpat dem med helium eller? Det är just sådana smådetaljer som kan avslöja en båtskojjare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...