Thommie 0 Postad 7 November , 2005 Hej på er alla! Är det någon som kan hjälpa mej att hitta en instruktionsbok till en germin 172c på svenska ? Har letat utan resultat och vill gärna lära mej den till kommande sommar! Mvh Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 9 November , 2005 Finns det ingen som hae en germin 172c som kan kopiera upp den och skicka den till mej? jag betalar självklart för det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 9 November , 2005 Är det nåt speciellt du undrar över? Det finns duktiga människor på detta forum som säkert är villiga att svara på dina frågor. //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 November , 2005 Jajjamen! Massor av kunnigt folk (som har Sea Ray) nåja, en och annan Bayliner också Kunde inte låta bli. Watskibutiken skakade fram en bok till mig när den gamla drunknade i våras. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 November , 2005 Hej Primouza! Du får nog ändra ditt VHF-anrop. Jag antar att du syftar på Fleksnes? LA 8 PV i så fall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 9 November , 2005 Jo va han ja syfta på... Dock har ja inte hajjat va som menas med ett VHF-anrop... Om nån skriver LA 8 PB (i de här fallet :-) kommer de upp nåt mess till mig då eller vad?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 9 November , 2005 TILLÄGG: Jag skrev att det finns folk (däribland INTE jag) som är kunniga. Spelar nog faan ingen roll om ja så hade bytt båtmärke...ja e ett hopplöst fall (de ligger i generna) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 November , 2005 Hehe! Jo, det här med VHF-anropet, jag har ingen susning vad det är till för. Är det bara en kul grej att få veta varandras anropsnummer eller fyller det någon funktion här i MG? Ni maringuidare, har ni något svar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 10 November , 2005 Det skrivs om så mycket annat just nu! Är det ingen på detta forum som kan hjälpa mej med en instruktionsbok? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 10 November , 2005 Hej Tommy Kolla med garmin@sportmanship.se eller http://www.garmin.se/ om det inte ordnar sej så hör av dej till mej så kopierar jag min bok MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 11 November , 2005 Om inte apparaten är svensksåld så brukar inte den svenska importören vilja sälja en svensk instruktionsbok. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brickan 0 Postad 11 November , 2005 Jag köpte en av min återförsäljare för 40.- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 11 November , 2005 Tack för hjälpen Anders! Nu har jag fått tag på en instruktionsbok på länken jag fick av dej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser