stefan_08 0 Postad 6 November , 2005 Har någon eller känner ni någon som har ett kapell till en Sea Ray Seville 21 Midcabin som jag kan köpa/låna och använda som mall för att sy ett nytt kapell ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
searayare 0 Postad 11 November , 2005 Hej såg att du va ute efter ett kapell ja sydde mitt hos kapellkungen dom kom ut och måttade kapellet kostnadsfritt sammanlagt med bågar gick det på 13000kr så hör med dom så ordnar det sig nog. såg din searay seville i din profil där stog det att den var 22fot de e den inte den e 21fot 6.5m och orginal motorn e en mercruiser 170 så din kanske e bytt. Har själv en mercruiser 170 i min o de fungerar klockrent riktigt bra vrid med så stor volym på motorn. Skriv gärna om du vill ha lite mer info om båt modellen Mvh Robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sundancers 0 Postad 13 November , 2005 Jag har ett kapell liggande till din båtmodell tror jag Hör av dig om det fortfarande är intressant Mvh Jan L Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan_08 0 Postad 14 November , 2005 Hej Jag är mycket intresserad av ditt kapell. Får jag ditt tfn-nummer så ringer jag dig. Mvh Stefan Nelson Bromma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser