Roxenskeppare 0 Postad 5 November , 2005 Hej. Jag har startat en onlineklubb för oss som brukar befara Roxen och angränsande vattendrag. Välkommen till klubben för utbyte av erfarenheter av att lokal karaktär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chiefen 0 Postad 6 November , 2005 Trevlig tanke med en lokal onlineklubb. Den kommmer nog inte att ta rekord i antal medlemmar men den kan bli givande ändå. Jag har anmält mig i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 6 November , 2005 Välkommen till klubben. Kull att du vill vara med och nu är det 43 klubbar som har färre medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin18m 0 Postad 5 Oktober , 2006 Tjena vilken aktivitet det var här, puttsar ni bara på båtarna? Själv ska jag bygga täckstälning i morgon få se om den klarar vintern. / Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 6 Oktober , 2006 Välkommen till klubben. Det händer inte så mycket på Roxen just nu så vi får väl snacka om den fina sommaren. Jag hoppas kunna ta en tur på Roxen och njuta av höstfärgerna inna snippan ska in i vintertältet. Och du Martin det måste bli en rejäl ställning till din häftiga båt. /Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser