Nitro 2 Postad 4 November , 2005 Ja, ja, jag vet att detta kan vara fel objekt att vila ögonen på. I så fall omformulerar jag rubriken till att gälla ett alternativ att vila ögonen på nu när höstmörkret sänkt sig över svedala. Bilden är urklippt från en videofilm jag spelade in när jag stod på bryggan till ett gammalt nedlagt båtvarv i Tressfjord (Kjöpstad båt AS, tror jag det hette på sin tid). Vad tycks? Kan detta vara ett alternativ att vila ögonen på? /Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fru_P 0 Postad 4 November , 2005 Definitivt.... ser mycket rofyllt ut. Tack för omtanken! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abcdefg 0 Postad 5 November , 2005 Helt underbart. Och min Maxi 68, kräver lite orkan för å röra på sig. Så den här kan jag vila ögonen på: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 13 November , 2005 Utanför Mollösund en underbar sensommarkväll. Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 18 November , 2005 Vilka underbara bilder! Ett lite annorlunda äventyr vore detta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser