666D3 64 Postad 15 Juli , 2017 Idag såg jag säl ett flertal gånger vid Storängsfladen, Tyresö. Jag fotade en i sundet mellan Bergholm och Luraholme. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amanda31 21 Postad 16 Juli , 2017 Verkar finnas gott om säl i år. Såg en i Slätbaken utanför Söderköping. Och sedan en till i norra Mysingen. Den i Mysingen vände upp alldeles framför fören nästan som en delfin. Verkade sikta på samma sund som jag mellan Utö och Ornö... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SRC33 1 Postad 31 Juli , 2017 En liten film från förra årets seglingar. En mycket säl(l)skaplig säl på Mysingen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LilleNo 2 Postad 5 Augusti , 2017 Jag siktade säl vid Kolfatet (Gällnö) igår, den låg vid ytan & tycktes hålla på med en fisk. Den dök antingen pga mig (kom på gummibåt i full fart) eller att en fiskmås blev för närgången. Kul att se, första gången för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser