Gå till innehåll
tisdag 07 januari 2025
Namkong

Powertrim/Tilt

Rekommendera Poster

Hej allihopa!

Jag har just köpt en mittpulpetare med en Mariner 60 hk -86 som går som en klocka. Det finns en fästpunkt/fästöggla för trimkolvar och det sitter trimknapp på reglaget. Jag har jagat runt lite gran och försökt hitta lösningar på problemet och snubblat över CMC Powertrim/tilt allförofta, men jag VÄGRAR lägga ut 8500:- eller om jag tar den direkt från USA runt 4000:-. Så är det någon därute som vet vart jag kan få tag på trim/tilt till min motor för det är ganska tungt att tilta upp den för hand.

Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan få köpa en sprillans CMC 130 av mig för 6000:-. Du kan inte få hem den för 4000:- inkl moms och tull.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
det låter intressant. vad är det för mätare med på den. kopplar man den till gasreglaget eller är det separat raglage med? Vart finns den? Själv bor jag i STH. varför säljer du den?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är fortfarande intresserad av att köpa din CMC. Hör av dej i mon gästbok eller i på denna forumsinlägg så kan vi diskutera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har du fått tag i nåt powertrim än? Jag köpte ett CMC powertrim av en snubbe i Umeå nu i helgen för 5000:-, jag tror han hade ett kvar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...