Namkong 0 Postad 31 Oktober , 2005 Hej allihopa! Jag har just köpt en mittpulpetare med en Mariner 60 hk -86 som går som en klocka. Det finns en fästpunkt/fästöggla för trimkolvar och det sitter trimknapp på reglaget. Jag har jagat runt lite gran och försökt hitta lösningar på problemet och snubblat över CMC Powertrim/tilt allförofta, men jag VÄGRAR lägga ut 8500:- eller om jag tar den direkt från USA runt 4000:-. Så är det någon därute som vet vart jag kan få tag på trim/tilt till min motor för det är ganska tungt att tilta upp den för hand. Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trevia 0 Postad 1 November , 2005 Du kan få köpa en sprillans CMC 130 av mig för 6000:-. Du kan inte få hem den för 4000:- inkl moms och tull. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namkong 0 Postad 3 November , 2005 det låter intressant. vad är det för mätare med på den. kopplar man den till gasreglaget eller är det separat raglage med? Vart finns den? Själv bor jag i STH. varför säljer du den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namkong 0 Postad 4 November , 2005 Är fortfarande intresserad av att köpa din CMC. Hör av dej i mon gästbok eller i på denna forumsinlägg så kan vi diskutera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Laxen 0 Postad 8 Maj , 2006 Har du fått tag i nåt powertrim än? Jag köpte ett CMC powertrim av en snubbe i Umeå nu i helgen för 5000:-, jag tror han hade ett kvar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser