Gäst matte Postad 30 Oktober , 2005 Hej! Jag är rädd att råttorna ska skada min klädsel! Finns det något sätt man skydda sig mot råttgnag? mvh matte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Oktober , 2005 Råttgift ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 30 Oktober , 2005 Så länge du håller dig i rörelse,så är det nog inga problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 30 Oktober , 2005 En massa kuliga förslag...... Vi hade problem med råttor som kom in i tvättstugan och gjorde följande: 1. Råttfällor typ Giljotin. (Finns på Clas Ohlsson) 2. Råttgift från Lantmännen Det är ju antagligen så att det inte kommer en hel råttinvasion utan någon eller några så de tar Du lätt i fälla. Jag har lagt ut ett råttgiftblock under trailern som någon har ätit på så lite nytta gör det. Se till att blocket ligger regnskyddat. Ett i håligt rör på 50 cm är pefekt. Sätt ut allt utanför båten och endast en fälla i båten om Du kan vittja den. Fet rökt korv håller länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 30 Oktober , 2005 Så länge du håller dig i rörelse,så är det nog inga problem. Den var faktiskt kul. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 skrattar så jag kiknar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 30 Oktober , 2005 råttgnag?? Ska du förvara klädseln i ladan? Hade jag vart dej så hade jag lagt grejjerna på ett råttfritt ställe så slipper man problem....... Är man rädd för tigrar så sover man ju inte i tigerburen, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 Då sover man inte bredvid sin fru heller.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 bortamatch.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser