Jofa 0 Postad 28 Oktober , 2005 Nån som vet varför de bilder, som skickats in på forumet eller lagts in sjöbodarna, inte förstoras när man dubbleklickar på dem. Hur många gånger jag än klickar förblir dom ynkligt små. Är det skit bakom spakarna eller är någon inställning i webläsaren? Fler som har detta problem? God Helg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 28 Oktober , 2005 De e nog skit i propellern ;-) Hmm, jag har inga problem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 Oktober , 2005 Samma här. Jag kan inte använda smileys, kan inte skicka mail till medlemmarna, kommer inte åt medlemsbutiken mm. Har ingen aning vad det beror på. Popups har jag tillåtit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 6 November , 2005 Kolla om du har blockerat Popup-fönster under Blockering av annonser i Norton Internet Security. Under Konfigurera kan man blocker annonse och samtigt tillåta popup-fönster. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 18 November , 2005 När ni klickar på bilderna. Kommer det fram en popup då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 18 November , 2005 Javisst, bilden förstoras i ett popup-fönster. Även alla smilys kommer upp i ett popup-fönster. Vilket antivirus/brandväggsprogram använder du? Har du installerat något annat program som kan spärra popup-fönster? /Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser