Stevemedselcon 7 Postad 28 Oktober , 2005 Hela botten plus drev helt igenväxt vid upptagning ...Internationals västkustfärg köpt på ostkusten innan förbudet..botten på båten ser jag inte som ngt större problem...men vad använder ni på drevet? Inte bottenfärg va? har alltid vaxat upp drevet varje år o tidigare har det räckt...men tydligen inte i år.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 28 Oktober , 2005 Jag använder Internationals drevfärg, men det fungerar inte alls. Det är bara att skrapa när båten kommer på land. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 28 Oktober , 2005 ääääh de e bara att ta watskis inteväxanåtmedel så blir de inga snäckor..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Oktober , 2005 Jag har använt internationals höghastighetsfärg på min propeller... men inte fan hjälper det.. propellern är väl ungefär 150 cm i diameter och det fläktar rätt bra då.. så det enda tänkbara för mig är att plocka loss bladen och förkoppra dom.. växer tydligen inte ett skit då! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 29 Oktober , 2005 150 cm diameter, fartygspropeller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 29 Oktober , 2005 Jag har hört att de rackans,tulpanerna fäster Ca.1 vecka,nån gång i juli.Men jag tror att färgfabrikanterna,håller ganska tyst om det.kolla om du kan dra upp din båt just då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Oktober , 2005 japps :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 30 Oktober , 2005 Vi har också problem med tulpanerna. Rådjuren äter upp de få vi får och de vi tar in får jag allergi av. Kunde man måla väggarna hemma med någon färg så jag inte reagerar så häftigt alternativt måla rådjuren?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 Finns det ngt som kan överleva norr om Arlanda??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 Oktober , 2005 Så här såg min båtbotten ut nu vid upptag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 Va? en norrlänning som idkar kroppsarbete??? Det kan inte vara sant väl? Är du inflyttad från skåne eller??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 men hur har du tid med allt det där? tar det inte mycket tid att sköta om renarna o så då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 där isbjörnarna finns vid strandkanten...då är det inget problem längre....då har man fått nya..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 30 Oktober , 2005 Jo, Gyttorp funkar (Steve, det är en ammunitionstillverkare, söder om Arlanda) det är bara att vi har sovrummet åt fel håll så jag får sitta på pass i köket och då blir jag så hungrig osv osv.... Vad det gäller isbjörnarna så är det bara i byn som de finns vid iskanten, bland annat vid fontänen som är bottenfrusen. Här ute på landet har vi elstängsel på altanen, för att hålla björnarna borta och barnen inomhus. Om vi fångar några så brukar vi ha dem som levande bete till gäddanglingen i Mars. Så nu vet ni. ps. Renarna finns inte så här långt söderut. Det är för varmt för dem. Det är hos Finn-Speed de är husdjur.ds //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 1 November , 2005 Det är med sörlänningarna som med spermier..... Det kommer en jäkla massa men det är bara någon enstaka som det blir en riktig karl av..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 November , 2005 ska jag kalla mig stevetheman i fortsättningen då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 1 November , 2005 Nej, vi är nöjd med dig som Du är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pizzabagarn Postad 3 November , 2005 Det här var absolut den roligaste tråden någonsin, har lite småont i kindmusklerna nu!!! Tack boys Ilija Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 November , 2005 Nu har jag vänt båten upponer....och öppnat handelsträdgård! Köp billiga tulpaner till era fruar därhemma...plocka själv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 4 November , 2005 Steve. Jag pratade med min fru om dina tulpaner och hon undrade om Du kunde gräva ner båten i vår trädgård så vi har tills nästa år ?? Jag tor dettsutom att rådjuren skulle bli väldigt förvånade! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 November , 2005 Se mig som en grönsak.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser