hustran 0 Postad 27 Oktober , 2005 Försökte av nån anledning.(nyfikenhet)Klicka in på den..Kabam säger det och blir vitt.Varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 27 Oktober , 2005 Nu säger den Karuck.....Har ingen aning om ljudkort O.S.V.Hjälp,har ni provat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 556 Postad 27 Oktober , 2005 Är ingen expert men det verkar som om den laddar nån plug-in, typ java, för att starta sidan. Kan det vara så? Testa tex om du kan gå in på chatten. Om inte det går har du inte java installerat. /Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 27 Oktober , 2005 Använder du Netscape? I så fall kan det vara att pop-upspärren är aktiverad. Min låter som om en dörr stängs...kablam... Kolla inställningarna i din browser och avaktivera pop-up blockeraren så kommer Medlemsbutiken upp i ett eget fönster! Mvh /Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 27 Oktober , 2005 Det jag inte fattar är varför plötsligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 27 Oktober , 2005 Error Debugging information Return code -1 Error message Could not activate crossCustomerExtension hmmm .... Den verkar vara 100% Microsoft, men eftersom jag kör Firefox så får den vara tills den anpassas till en plattformsoberoende applikation! Synd ... för annars fungerar MG riktigt bra med FF Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 27 Oktober , 2005 Det fattar inte jag heller, men min gör så av sig själv ibland också...*s* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 27 Oktober , 2005 Även jag kör av olika skäl Firefox, och har tidigare kunnat nå medlemsbutiken, men nu funkar det inte. Inga felmeddelanden, jag bara kommer inte dit. Fast jag får inte lika roliga ljudeffekter som ni andra verkar få, min burk håller käften... MVH, G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 27 Oktober , 2005 PS. Glömde nämna, jag har inte Java aktiverat om det nu kan göra någon skillnad. DS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 27 Oktober , 2005 Jag har Java och popups aktivt på den här sajten ... butiken fungerar ändå inte med FF så någon på MG får väl hacka till Medlemsbutiken om man även vill ha besökare som inte kör IE i den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser