Gå till innehåll
lördag 23 november 2024
lajoh

Kapell

Rekommendera Poster

Jag behöver få gjort någon form av hamnkapell så jag söker en duktig och uppfinnesrik kapellmakare i södra sverige skåne

Båten är en TG 490 goldfish kapell finns inte i standardutrustningen enligt tillverkaren i Finland se bild.

behovet är att skydda för nerfallande löv etc. båten är självlänsande så regn är inte problemet.

mvh

Lars

post-11739-1394234499,5464_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok vilken del i södra Sverige?

Skåne eller längre upp?

Har en i Tranås (småland) som är superbra annars.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Har en likadan båt, men MED hamnkapell. Tillverkare till detta ska vara Heikki Vihersalo, från Åbotrakten i Finland. Kan ju hända att han har färdigt kapell till salu, eller åtminstone en färdig mall. Han ska nås på tel: 358400763444 eller 358400536192.

Hälsar M@s

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu blev det så där igen.....

Jag vill också ha kapell till min så jag följde tråden och vad händer...

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/htroot/includes/class/pages/forum/Forum.php on line 992

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/htroot/includes/class/pages/forum/Forum.php on line 995

Unknown column 62639Â in where clause

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/htroot/includes/class/pages/forum/Forum.php on line 777

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/htroot/includes/class/pages/forum/Forum.php on line 925

Unknown column 62639Â in where clause

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/htroot/includes/class/pages/forum/Forum.php on line 927

Denna tråd är raderad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...