Antu 1 Postad 25 Oktober , 2005 Har frågat detta förut med 0 i resultat, försöker igen. Vet någon om man kan eftermontera kjöljärn? Har en Bella 490R. Bella har tyvärr inget orginal-köljärn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Oktober , 2005 Varför skulle det inte gå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 25 Oktober , 2005 Ok, jag förtydligar mig. Vet någon vart det finns en leverantör som säljer köljärn som går att eftermontera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 25 Oktober , 2005 Hej, Kolla om Keelguard kan vara nåt för dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 25 Oktober , 2005 Kollade in www.Keelguard.com. Verkar lite klumpigt. Har någon provat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Oktober , 2005 Har själv gjort en i RF. svetsade ihop 2st 15x4mm plattjärn i en vinkel som passade min båt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser