Hunnebo 0 Postad 21 Oktober , 2005 Undrar om det är någon som har eller vet var man kan få tag i teknisk information angående en cascade 23 DC 70a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 21 Oktober , 2005 Vet inte men jag ägde en sådan för ett antal år sedan. Om du har någon specifik fråga kanske jag kan hjälpa dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fester 0 Postad 30 Oktober , 2007 Hej, Jag har en cascade 23 sport. Vad undrar du över? mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ttr03001 0 Postad 16 September , 2009 Hejsan! Det verkar nästan omöjligt. Äger en själv. Som du kanske vet byggdes den i Köping av Köpings båtindustri. Alla som har haft med den att göra är döda efter mina efterforskningar. Motor och drev kanske kan besvaras av Volvo. Vi får hjälpa varandra och jämföra våra båtar om vi undrar om hur originalet ska se ut. Hälsn Thomas. PS Jag letar efter ett originalkapell för att kunna kopiera detta. Tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser