cataholm 0 Postad 20 Oktober , 2005 På min B20 sitter en enkelförgasare som skall ha ett s.k. flamskydd. Där sitter någon form av metalltrassel som verkar hemmagjort. Ett nytt kostar skjortan så jag undrar om någon vet om man kan göra ett själv och i så fall hur ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 20 Oktober , 2005 Finns stora disksvampar i rostfritt som funkar alldeles utmärkt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 21 Oktober , 2005 Hej Det finns två sorter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 21 Oktober , 2005 Här kommer en annan modell (lite tätare) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cataholm 0 Postad 21 Oktober , 2005 Tackar för tipsen. De är ju betydligt billigare än VP´ s men med samma funktion, vad jag förstår. Båttillbehör verkar ju nästan alltid vara extra dyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 21 Oktober , 2005 Se dock till att den e gjord av rostfritt... Annars kan den rosta och falla i bitar....INTE bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser